Khamis, 7 Mei 2015

Aku..

بسم الاه الرحمن الرحيم

Alhamdulillah.. aku masih dihidupkan lagi dan masih benafas..kini aku sudah hidup didunia selama 19 tahun.. kebelakangan ni, aku asyik terpikir akan mati.. sudah sediakah aku ? banyak dah amalan ku ? amal jariah ku bagaimana ? keluarga ku akan bersedih jika aku tiada ? bagaimana pula sahabat ku.. adakh mereka akan mengingati ku didalam doa mereka ? semua tu terlintas di dalam minda ku panuh dengan tanda tanya..

Ya Allah.. izinkanlah aku sekali lagi merasa cinta Mu.. cinta Mu yang membolehkan seorang insan rebah dengan tangisan .. betapa indahnya cinta Mu Ya Allah..

baru-baru ni, sudah 2 org aku menyaksikan sendiri mereka terkena sentuhan Allah :') sebak dibuatnya.. dengan tangisan.. insafan.. semua ada didapan mata aku pada masa itu.. sungguh beruntungnya kamu, membuatkan diri ini cemburu..

In Sha Allah :') Allah.. Allah.. Izinkanlah aku merasa cintaMu, Izinkanlah Aku berjumpa sekali lagi Rasulullah di Mimpi ku.. Hadirkanlah dia sekali lagi :') sesungguhnya aku amat merinduinya.. lelaki yang bercahaya. lelaki memakai serban putih , jubah putih dan dpenuhi dengan cahaya. Cahaya yang boleh dilihat jauh. Ya Allah, Izinkanlah aku berjumpa dengan Hamba Allah itu ... Allah.. Allah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan